Kväll

Hejhej :)

Jag kom hem till vincent för en stund sen  ,sitter och väntar på att hans träning ska sluta, så tråkigt utan han :) men han är snart hemma.
Jaha i skolan så somnade jag igen,de här är fan inge bra,missar så mycket,men jag vette fan varför jag somnar hela tin jag gå ju och lägger mig skapligt men ska försöka bättra mig. Jag var trött hela skoldagen ,jag trodde att jag skulle få åka hem och sova men sen så kom jag på att jag skulle jobba ,hur jobbigt som helst. Jag blev klar runt halv åtta ,men brukar vara klar sju så det märktes på mig att jag var seg..
Men imorn så har inte jag någon skola :) så skönt ,tänkte sova ut lite men det blir inte så länge för jag måste åka ut till min pappa och hjälpa min farfar,han har blivit så krasslig nu så jag får värsta skuldkänslor för jag jag inte är där så ofta längre. Jag har ingen aning vad jag skulle göra utan min Farfar så jag känner att jag måste börja vara där oftare. Jag längtar till han fyller 90 år nu i oktober vi ska ha fest då ,hoppas att han har blivit bättre då.
Skulle nåt hända med min farfar så känns det som jag inte skulle vilja leva för han är verkligen ALLT för mig,det finns ingen som betyder så mycket som han<3


Hejsvejs :)




Min älskade farfar<333



Kommentarer
Postat av: Alexsandra

oj, 90 är inte lite.

Fest, hoppsan! Jag ska också ha fest och om jag inte minns fel fyller han år den 28. Då blir det nog en krock :(

2009-10-01 @ 19:05:57
URL: http://posebaby.blogg.se/
Postat av: Andreas Ågren

Frän design :D

2009-10-01 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0