28/9

Hejhej...

Här kommer ännu ett inlägg från idag ,
Idag är det den 28/9  vilket betyder att jag och vincent har två år och elva månader , kan inte fatta hur det har gått så fort nästa månad är det liksom det tre år,ojoj så länge.

Jag ska väl försöka plugga lite och inte bara sitta här och slappa,har ju slappat tills nu eftersom det inte blev nån träning för mig idag :/ men imorn blir de inge heller nån träning eftersom A-laget ska ha match imorn så då blir istället och tittta på den eftersom min älskling ska väl spela förmodligen :)....
Älsklingen drog nyss och träna :/ men han kommer ju sen så jag får mysa lite om jag inte somnar innan,är så jävla trött..
Men nu ska ja plugga och inte sitta här ,

Kraamhejsvejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0