Vill tatuera mig!

Snart är det sovdags,
jag är såå sugen på att tatuera mig,jag vill först ha någon som är ett minne för min farfar, så jag alltid kommer minnas han,(ne han lever fortfarande). Eftersom min farfar har alltid stöttat mig,funnis där för mig,det går inte och beskriva hur mycket han betyder för mig. Jag titta på några bilder och jag hitta faktiskt en jag fastna för men vet inte än om jag ska tatuera just den men  ja vill göra det snart,ska höra med någon om det är nån som kan tatuera en som är under 18 år..  Spelar ingenroll hur mycket kommer kosta, jag ska göra en och så är det :)

men nu är det inte långt kvar till höstlovet som kommer bli så bra ;)

Men god natt allesammans, men imorn är man ju ledig så det blir väl en plugg dag.
Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0