Torsdag


Hejhej :)

Idag var jag ju ledig från skolan,hur skönt som helst,sov ända till elva :) det behövdes verkligen.
Sen så åkte jag hem till farfar för att hjälpa han med massor saker ,sen så kom jag på att jag ville laga mat till han och mig,så klart blev det tacos som är hur gott som helst :) sen så har inte farfar ätit det på flera år typ så han tyckte det var riktigt gott. Sen så lekte jag på med mina kattungar som är hur söta som helst :)Sen blev kl halv åtta då vare bara och åka till träningen men jag kunde ju inte träna eftersom jag är lite förkyld så kunde bara titta :(

Sen så fick jag veta av min lärare att jag hade 22% frånvarande på två veckor,det är helt sjukt,för jag har ju varit sjuk på riktigt,men ska skärpa mig.
Men ska sova snart är ju skola imorn,men de är ju fredag vad händer :)

hejsvejs


Mina söta kattungar :)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: ojdå Hanna, det är inte bra med så mycket frånvaro! :O

Jaha, okej :). Jag hade tänkt den 31 oktober. Lördagen där. Kan du komma då? :D

2009-10-02 @ 17:34:38
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0