SÖNDAG


Hejhej :)

Min lördag  började med att jag och mikela gick upp till freja och kolla på innebandy match sen så när den var slut så gick vi hem för vi skulle ta halv sju bussen till stjärnhov för att fixa oss där eftersom vi skulle på fest hos G,så vi började att fixa oss,sen kom vincent,davva,adam,noren,jonas för vi skulle förfesta hos mikaela :) sen runt halv tio tror jag klockan  var så drog vi till G och festade vi vidare där. Jag vet inte vilken tid vi drog hem till Mikaela sen så var jag uppe liten stund men sen så var jag jätte trött och gick och la mig medans dom andra festade vidare :)....
Sen imorse vakanade jag vid halv nio för jag var tvungen och gå på toa , jag kände mig helt död så jag försökte sova till kl var ungefär tio,men jag var fortfarande trött sen så åkte vi arena vid tolv typ och åt pizza,men jag kunde bara äta två bitar slize.Sen vare bara och åka hem och ta det lugnt för några timmar,sen så hamna jag hos vincent och vi satte på en The proposal,jag som är så trött kommer väl somna snart men jag måste försöka plugga lite innan Så hejsvejs :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0