now it's sleeping time

*Nu är det sovdags för mig, kvällen har varit lugn och skön, nu så måste jag sova så att jag inte ska somna imorron på lektionerna,men jag tror de kommer bli svårt för jag slutar halv fem imorrn :( kommer vara helt slut som alla andra dagar. Jag förstår inte hur jag inte kan somna tidigare än nu liksom,som min kusin sandra ,hon kan gå sova vid tio,det vill jag oxå kunna göra men som sagt jag har ju problem med min sömn, måste få in någon rutin.
Snart är det dags att beställa tid på ungsdomsmottagningen för jag måste ju hämta ut nya p-piller ,yasminelle, som kommer kosta 1000 kr om året, så jävla dyrt jag fattar fan inte..
Ne men god natt då allesammans :)

Hejsvejsan :)


Liten bild på mig kommer här ;)



Kommentarer
Postat av: Alexsandra

VA? varför ska du ha så dyra?

Vad har dem för special funktion? :O

2009-10-20 @ 15:03:09
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0