kl är mycket

Heeejsaaan  :)

Jag är på glat humör :) o klockan är runt 20 över 3, :) fan vad klockan gåt fort alltså :)
Kvällen börja men att jag gick till mikaela,där drack vi lite och körde lite kortspel :)

Här kommer lite bilder från kvällen :)
Jaaa, jag vet min kamera suger påå mobilen,det är bara vga x) hahhaha, men dom får duga :)




haha fan vad min mobil suger alltså xD :)
Men imorn är det fredag,eller ja idag är det fredag, jag chasse, mikaela och emelie ska åka och handla det sista till maskerad festen :), faaan vad jag längtar, inte långt kvar nu :)
Men just  nu sitter jag i min nya säng , och äter chips med tacos sås , som är hur gott som helst :)
Ni ska bara se hur snygg ja kommer vara till maskerad festen  hahhahah ;)

men nu ska ja väl kolla på film eller sova så god natt och sov gooott folket :)
puussåkraam
skriver väl imorn :)

En bild på mig som ni ser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0