ingen match :(


Hejhej eller snarare god morgon :) vaknade för nån timme sen

Idag så skulle ja har spelat match mot telge i västergårdshallen men ne så blev det inte för jag kände att kommer inte kunna ge allt idag,oavsett så om jag skulle jag försöka så skulle det inte funka att spela då skulle bara allt bli fel på planen, jag kanske inte tänker på laget för jag inte vill spela om jag inte känner att det inte kommer gå bra men jag tänker väl på laget ifall jag känner att det kommer gå dåligt och inte kunna ge då så förstör jag ju för laget eftersom jag inte kommer satsa ? är det någon dom förstår hur jag tänker? tänkte jag på laget ?
Hoppas dom vinner i allafaall :)
Men jag ska i allafall hem till min pappa och fira min pappas tjej Jenny som har fyllt år så jag ska fira henne sen så ska jag väl vara med vissepisse när han kommer hem från sin mtach..

Nån som har förslag vad man kan vara på en maskeradfest , har funderat på sjuksyster och lite så men vet inte än.

men vi ses hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0