God natt

hejhej :)

Jag ska snart gå och sova men de skulle jag har gjort för i tag sen men nu så att jag skulle spara ett arbete , och helt plötsligt var det borta,så jag får panik och börjar gråta, för att jag hade skrivit jätte mycket och hade inte så mycket kvar så jag börjar söka igenom hela datan men hittar de inte , men sen så gick jag in nån stans och gick in på massa mappar,till slut så hitta ja den som tur var :) nu slipper jag skriva om allt som jag trodde att jag skulle få göra men ne nu är kl mycket kommer aldrig komma upp men vi har ju bara träningslära imorn och vi ska till friskis och svettis imorn så då tror jag nog att jag inte somnar som jag brukar göra på lektionerna.. Sen så vill jag bara säga att jag fick MVG på mitt prov i träningslära *Stolt* , jag var den enda som fick det och de brukar fan inte vara så jag blev fan glad :) men nu så God natt och imorn är de sista skoldagen man har ju studiedag på fredag ,och då ska man ju jobba :(


hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0