God natt

hejhej :)

Jag kom hem från mikaela för en stund sen, vi hade one tree hill maraton, jag vill ju inte gå där ifrån det är så bra,vi kollade på säsong 5 men jag måste se sen vad som händer :) Men snart är det sov dags..

Min vecka har/kommer att se ut så här på ett ungefär :)

Måndag- jobba jag
Tisdag- jobba jag
Onsdag-fira 3 år med älskligen
Torsdag- åka upp till stockholm och köpta de sista till maskeraden,och fixa naglarna.
Fredag- försöka ändra så att jag fixa naglarna idag istället för torsdag,åka handla allt till maskeraden med emelie,mikaela och chasse och sen åka till alexsandra och fira henne :)
Lördag- Maskeradfest
Söndag- Plugga

Men ne nu ska jag sova :)

God natt och sov gott allesammans :)
Vill ju vara pigg imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0