från helgen.


Hejhej



Fredags så var jag med emelie och frida, vi drog på fest hos nån David , sen typ runt halv ett tror ja :S gick ja emelie och uttman hem där ifrån ,jag och emelie gick vidare till jonas och kolla film sen så blev det så att vi somna hehhe.

Lördags, det hade tänkt och bli en lugn hemma kväll eftersom ja skulle ju spela match men ne jag var inte pepp för det heller.,var inte pepp för något men sen så blev det jag och några till till corax , det var helt ok ibörjan när vi kom dit och så, det var andå lungt, det var skönt... Frida och sandra drog till hölö senare medans jag och emmeli var kvar,sen så drog vi till phille, sen så var kl jätte mycket, jag var hur trött som helst men vad gör man inte för att slippa gå hem själv , som tur kom mikaelas pappa  och hämta oss. Sen så på söndagen  vaknade man runt 7-8 hur pigg som helst,alert och så men var inte taggad för att spela innebandy eller skulle ändå inte kunna orka ge allt  som jag visste redan i lördags.
Var skönt och inte spela match men hade jag gjort det så jag haft en lung hemma kväll med min mamma som skulle vara roligare men damerna d3 vann så bra :)..
Skulle jag har varit med och spela och inte kunna ge allt och göra massa misstag så skulle ju inte det vara bra för laget och sen så skulle jag inte vilja spela så jag vill ju inte laget skulle bli sur på mig så därför ville inte jag vara med :) men förhoppningsvis så är jag mera peppad till nästa match om man blir kallad.
Sen så fick man ett sms att vi skulle fira pappas tjej jenny på söndagen kl tolv då vare bara dit och åta tårta sen efter det var man tvungen och städa hos farfar ,jobbigt vare...


Men nu har jag engelska hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0