Twilight


hejhej,
Jag ligger i sängen och funderar på om jag ska sätta på filmen Twilight som jag ahr sett redan hur många gånger som helst, men den är ju så underbar så tröttnar ju inte.. :) jag har helt desperat att new  moon ska komma ut snart,den kommer på bio den 20 november och jag ska kolla på premiären är de tänkt så förboka biljett alltså äre som gäller. Jag har läst alla fyra böcker för ett tag sen så nu håller jag på läsa om dom, dom är ju helt underbara man blir helt besatt att läsa dom, jag kommer ihåg att jag blev hysterisk när jag inte hade böckerna hemma för jag var så besatt.
Det är inte så långt kvar nu :) ÄLSKA
Men nu är det sov dags  :)
God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0