20/10

Hejhej

idag så var jag hur trött som helst,jag ville verkligen inte gå upp men var tvungen. Ibörjan av skoldagen tänkte ja,shit vad duktig jag är som inte har somnat än eftersom jag somnade vid kl ett igår natt så inte undra på om jag var trött,men så när vi har religion så tänkte jag bara att jag skulle vila ögonen lite men ne tror ni inte jag somnar då ? hahaha och vi slutar ju halv fem på tisdag,jag trodde jag skulle åka hem för jag var så trött men ne jag orkade vara kvar :)
Träningen gick jätte bra i början men sen så fick jag jätte ont i revbenen och i ryggen,vette fan vad det är,men jag kan inte ha ont ska ju träna imorn och förhoppningsvis så är det väl match i helgen om jag blir kallad men det får vi se. Jag blir så trött på kommentarerna, angående att jag är upp hela natten och super,när dom inte ens vet nåt? ja jag var uppe sent men måste jag dricka mig full då? Jag förstår inte ibland men jag orkar inte bry mig vill dom hålla på kommentera de så aja.
Imorn så är man ju ledig,hur sköönt som helst.En ledig dag är precis vad jag behöver,måste få vila ut mig :)
Ne men nu ska jag väl ta och äta lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0