vet liksom inte


Nu ska jag sova :)
Och idag så blev det äntligen träning för mig,känner mig inte så lat för idag men det gick ju inte så bra på träningen,det känns som jag inte gör någon nytta liksom men jag vet inte.. Vet inte  ifall innebandy är min sak eftersom jag har spelat nu i några år så tycker man väl att man ska ha blivit bättre men jag vet inte riktigt, skulle vilja lära mig att skjuta ordentligt och kunna passa rätt när nån ropar men allt går bara åt helvetet när man  ska spela och då känns ju det inte bra.. hoppas det blir bättre til underl nästa säsong annars så funderar jag att sluta på innebandy, man ska ju ha lärt sig spela vid det här laget men ne inte jag haha :) men får se hur allting blir.
Men nu så ska jag gå sova och tagga till matchen imorgon som förhoppningsvis går bra.
God natt och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: ellis

haha du är så jävla skön, det går bra ! :D

2009-11-25 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0