smile with me



Hejhej :)

kom hem från skolan för ett tag sen,men jag blir så irriterad på sl,man fick ju åka ersättningsbuss hem för det var något jävla strömfel mellan södertälje hamn och gnesta. Jag åkte 3 från skolan jag var hemma vid 4 , inte så kul men sen var det en alkolist som satt framför mig som stank jätte mycket,man kunde ju inte byta plats heller men som tur gick han av vid södertälje syd så man slapp känna lukten och snacka som bara den gjorde han också men tack för att man har en ipod så man slapp höra han..
Men nu ska jag försöka plugga lite engelska och omvårdnad sen så ska jag väl börja tvätta.
Vet inte om jag ska träna idag eftersom jag måste plugga lite men tror det blir träning ändå :)
Heejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0