Rubrik 2

tjenahej :)

har inte bloggat på nån dag men har varit skönt och inte göra det hehe :)
men igår var de ju lördag och min dag började med att vi D3 hade match i trosa, och matchen gick hur helst eftersom vi vann med 7-2 :) men jag önskar att jag kunde ge mer än vad jag gjorde, men vi hade ju bara två kedjor så jag tyckte det gick bra i allafall :) men jag blev hur trött som helst som man märkte på mig men men sen så vare bara och åka upp till frejahallen och kolla på när Alagets herrar hade match,och dom vann,men jag vet inte med hur mycket men sen så hade D2 match och där förlorade dom med 4-3 :(, matchen var ganska rolig på ett sett eftersom bortalaget fick massa utvisningar eftersom dom för det mesta snacka sig till dom, men jag tycker i allafall att Gnesta kämpa på bra:)
Men kvällen blev ju inte den bästa lördagen men såna lördagar måste ju finnas oxå hehe :)
Men idag så är det iallafall farsdag så det blir väl en liten tripp ut till pappa sen så ska jag väl försöka plugga..
Sen så blire att jag kanske åker hem till vincentälskling:)
Men hejsålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0