kissie dök aldrig upp..


Jag satt och kolla på tv imorse och då bläddrade jag förbi mellan kanalerna,och jag hamna på tv4 ,det blev efter klockan tio, Det hanldade om modebloggerskorna.. Jag läste att kissie skulle vara med där men hon dök aldrig upp :o, det visar ju bara hur hon är,hon är ju känd så hon kan ju göra som hon vill , HAHA, medans foki och kenza ställer upp och är med i efter klockan tio,det gillar jag,jag har alltid gillat dom två mer än kissie.. Men alla tycker ju olika.. men jag är glad att hon inte dök upp, skulle aldrig klara av och lyssna på vad hon säger, med sina dumma kommentarer och så.. Man ser ju själv vad hon skirver och så
Men hon dök väl aldrig upp i the voice heller om jag inte minns fel :O men hon är ju känd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0