ingen träning


Idag så blev det ingen träning för mig idag heller ,för jag plugga idag med,jag har massa plugg den här veckan.. Men måste träna på torsdag , känner mig så  lat och så annars ,hehe det är jag ju ändå, men nu är det sovdags ska upp som vanligt kl sex i morgon bitti, jag som är så pigg på morgonen ahha not!, men så skönt gå jag inte hela dan eftersom jag ska fixa mina nya p-piller som kostar 1000 kr , så jävla dyrt, jag fattar inte men aja.. Men jag skulle vilja gå hela dan eftersom klassen ska och åka på rättegång,och jag missa det "/ men men så gåre..
Men imorn ska jag jobba,väldigt skönt känner jag så jag får lite pengar sen när lönen kommer, det 'är alltid underbart med lite extra pengar i månaden :)

Men nu ska jag försöka sova , godnattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0