du<3


tjenahejsaan :)

Idag så kändes skoldagen verkligen så seg än vad den brukar göra..Men det är ett mirakel att jag inte somna idag som jag alltid brukar göra. idag så hade vi idrott och vi hade innebandy, ja det gick ju bra ,vi kom ju lika med ett annat lag men jag gillar inte så mycket att spela innebandy i skolan....men när vi spelade innebandy så kom det en annan klass soch stog och glodde,asså jag hatar verkligen folk som står och glor när man idrottar men som tur fanns det en dörr som man kunde stänga så slapp man se dom fula ansiktena... Sen direkt efter skoldagen var slut så vare bara och gå direkt till humbles och jobba,börjar ju kl fyra och tåget kommer ju in då så fick snabba mig på lite... Men nu är jag grymt trött,ska se om jag orkar plugga, eller jag måste plugga till kl nio inte längre för då måste jag ju se Grey´s anatomy som är så bra,Älskar verkligen den serien.
Men tjingiling så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0