you make me smile


Hejhej :)
Har inte bloggat på två dar,har inte haft orken eller tiden till det, men nu så kommer ett inlägg  om min helg hehe :)

I fredags så var jag med Vincent,vi tog det lugnt, kolla på film och myste:)
lördagen så hade vi match,och det gick ju inte så jävla bra,men det brukar ju inte gå super bra heller varje match.. På kvällen var det lagfest hemma hos Emma J, där vi åt tacos,umgicks,sjöng singstar:) sen drog jag vidare till adam, där det vare lite chill, ruuligt vare men det var inte lika kul när jag gick ifrån adam klockan fem på morgonen,men som tur gick jag inte själv.. Jag skulle ju ha sovit kvar där men ne, jag ville bara hem så jag kunde sova länge men jag vaknade vid elva på söndags morgonen , gick ju inte dirket sova så mycket eftersom jag kom hem vid halv sex.. Men senare på dagen så drog jag till flen med mikaela,chasse och becca för att kolla på herrarnas innebandy match,dom vann ju med 7-1 :)
Efter vi hade kommit hem så gick jag och mikaela och åt pizza på vita villan sen så såg vi filmen zombieland :)
Det var min helg de :)

Idag är det träning och plugg som gäller..
Men nu ska jag se på tv
Hejsålänge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0