-.

hejhej..


kvällen igår var så lyckad,det var bättre än förhoppningarna,jag är så glad att det var så många som hade klätt ut sig :) och det kom ganska mycket folk vilket var kul men nåt som inte var kul var att vi åkte hem runt halv fem eller nåt på morgonen, efter vi har städat allt,jag var hur trött som helst, men sen så vid nio igen vara bara och åka dit en sista gång och städa lite.
Sen åkte jag hem till vincent,för att sova lite,fast mådde ju inte så jävla bra,hehe..
Den här dagen var min värsta dag,för jag har aldrig varit så bakis innan,jag har inte kunnat äta något tills nu,.. jag känner mig så sliten o det är skola imorn,vad kul jag kommer ju känna mig sliten hela veckan "/ men det är värt det eftersom festen var grym!

Här kommer lite bilder :) inte bästa kameran men det får duga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0