Solig söndag

Hej hej :)

Imorse vaknade jag vid sex för jag inte mådde så bra efter gårdagenskväll men det var trevligt ute hos david på berga :)
men sen så somna om vid åtta x) haha sen så vaknade jag vid runt tolv igen för att frida väckte mig och ville att jag skulle med till södertälje men de orkade inte ja, hade sån huvudvärk..
Istället så åkte jag hem till pappa och solade och badade i poolen, så har legat i solen och försökt och blivit brun.. så jag ska väl ut nu igen och bada och sola lite :) Imorn äre skola men de är ju bara 3 skoldagar kvar :) och på onsdag är de avslutning sen efter den ska vi i klassen till grönalund som klassens avslutning :)


Heej dåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0