Min långhelg

Hej hej :)

Min långhelg startades i onsdags, då var de bara ta de lugnt och varit med Lisa för jag skulle upp tidigt dagen efter för att jobba :)
I torsdag var det fest hos Emmeli :) I början av festen var de bara vi tjejer i början + Dennis hehe :) sen kom de några fler så då var festen igång :)  sen var de bara och gå hem vid tolv med min älskliing<3 För jag skulle ju upp tidigt och jobba ...
 I fredags tror jag att de var en lugn kväll förjag skulle ha Rugby match i Årsta som var väldigt tidgit på morgonen :( men som tur fick jag skjus av Dennis och Hans mamma plus Austa då, så skönt att jag slapp åka tåg upp och vi tjejer vann ju Guld bara för att vi är så jävla bra... Plus jag och vincent skulle ju bort till David på lördagen och Indviga Huset/Puben som dom har byggt om, Vincent&Davva, dom var så duktiga :) och det blev bra :) Så i lördags var vi där och hade de trevligt med massa olika folk :)
Så i söndgas så var det bara och ta det lugnt och städa rummet sen begav jag mig till min älskling för att mysa lite, vi kollade på film och åt massa gott :)<3


Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag slutar skolaan så skönt eftersom jag är så jävla skoltrött, jag orkar fan inte..
Och snart är de ju Gnestas Höjdpunkt ahahha GNESTA DAGEN :) den 6 juni med marknad och tivoli, men då ska jag jobba :( och min vincent ska tyvärr inte vara i gnesta:( för han ska till Bug Run med dom andra... men men


Nu sitter jag Hos min Älskade kusin Sandra , vi ahr pluggat och solat hela dagen :)

Hej dååå (:

Så har min långhelg varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0