Min Helg!

Heej hej :)

Min helg började med att stressa sig att göra i ordning sig efter skolan sen vare det bara att springa typ till tåget, som alltid, jag åkte upp till Rix Fm med Emelie,Sandra,Frida,Emmeli,Steffi och Alexsandra :) sen där uppe träffade vi lisa,amanda, krisse och några :) kvällen var helt okej :) men jag längtar till the voice som är  den 15 AUGUSTI  :) kommer blii mycket roligare :)
I lördags så var jag med vincent , sen så senare gick han och jag till några och drack,spela kubb och brännboll :) det var trevligt sen sent på kvällen skulle alla dra ut till klemminge x) men jag kunde ju inte för jag skulle jobba dagen efter men det var ändå iskallt ute så det var tur att jag och vincent inte åkte :)  så vi gick hem istället och kollade på tv och myste ;)...
Jag gick upp kvart över åtta i söndags för jag skulle jobba,och som tur var så hade jag emelie som jobbade med mig :) så då gick tiden fortare :)


Här är en bild på min klänning som jag köpte förra veckan från nelly :)
www.nelly.com    dom har massa fina kläder :)

Här är klännigen jag köpte från nelly :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Emmpeli

Massa fiin! Ska du ha den på lördag ?(:

2009-06-05 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0