Från helgen :)

Heej hej :)

Nu sitter jag hemma hos min pappa och väntar på mat, och det blit min älsklings mat spagetti och köttfärssås :) men jag tänkte berätta hur min helg har varit :)...
Min helg var riktigt bra för i fredag så firade jag min kompis Robert som fyllde 20 år :) så det var jag,sandra,rosanna,malin och alexsandra och frida som gick dit för att fira han, sen var de andra där :) sen så fick jag,sandra,rosanna,malin,alexsandra,frida en impuls  att åk till järna och då ville ångan med men han missade precis tåget men vi andra hann med :) men som sagt var det inge vidare i järna så vi ångrade typ att vi åkte dit sen så tog vi sísta tåget från järna :) sen skulle vi dra till någon men när vi var där så fick vi inte komma ut eller han som bodde kasta ut oss :S aja men sen så skulle vi dra till en annan kompis med vi orkade inte :) så jag,sandra,rosanna,malin, och alexsandra gick hem till mig och åt makaroner och köttbullar :) sen efter en full mage med mat så somna vi fort :).... Det var fredagen :)
Sen så vaknade jag tidigt typ vid åtta på morgonen och väckte alla x) och satte på en film :) dom blev väl inte så glada ahahha men det strunta ja i :) sen så framåt dagen så började jag göra mig i ordning till mikaelas 18 års fest, jag åkte dit id halv fem sen så började jag dricka typ lite efter jag kom dit :) sen så vid sju det var då alla kom så blev det mer drickande :) sen gick kl fort så plötsligt var klockan nåt runt tolv eller halv ett så kom det en tjej till mikaela som jag kände igen , och hon hade varit  hos den andra 18 års/inflyttnings festen jag blev bjuden till så, som tur fanns det plats i hennes bil så hon körde mig dit och sen så kom jag dit, sen så var jag där en stund :) men jag kommer inte riktigt ihåg när jag åkte hem men min helg var i allafall härlig :) måste göras om!



Puss


HAHHAa vet att min kamera SUGER men skitsamma :)
 bild från helgen
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0