en skoldag

Hej hej :)

Jag gick in och kollade på min blogg och insåg hur längesen det var jag skrev ett blogginlägg, så här kommer ett :)
 I tisdags åkte min mamma och hennes kille till Egypten och dom ska vara där i två veckor så jag är hemma själv med miin syster :) ¨såå skönt att vara hemma själv förutom att man måste göra allting själv som jag hatar :/ men jag äter inte så mycket hemma hos mamma utan jag åker hem till pappa och äter för att slipppa göra maten och diska :)
  Imorn är det fredag  och det betyder helg :) En kompis fyller tjugo så får se om han skulle ha fest eller nåt :) som sagt han fyller tjugo så systemet nästa för han x) hahaa och på lördag så ska jag på min kompis 18 års fest och sen är jag bjuden till en annan kompis som ska ha 18 års /inflyttnings fest  så jag vill bara helg för den kommer bli underbar :)<333

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0