Tisdag

Hej hej :)

Nu sitter jag hemma hos min pappa och pluggar , inte direkt kul men jag pluggar vård och omsorg eftersom vi har prov på torsdag. Jag antar att de kommer gå ganska dåligt för jag inte pluggat så mycket men jag har ju en dag på mig till :) Men jag får inte tänka att det inte kommer gå bra.. För de kommer det .. (:

Min dag har varit ganska bra, den börja med att åka till skolan och min skoldag var helt okej i början men den blev mycket bättre på naturkunskapslektionen :) för jag och malin frågade lite olika personer om dom ville göra ett reaktions test, och när vi skulle gå ut till flygen så ramlade malin, hahah det var så kul. För först så hållde jag i henne så att hon inte skulle ramla så precis när jag hade släppt henne , så ramlade hon xD ahahaha Typiskt :) så det blev lite skratt under skoldagen, så den blev mycket bättre  :)...


Heej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0