Fredaag

Hej hej :)

Nu har det äntligen blivit fredag, och jag har inte bloggat på hela vecka, har saknat de :) 
Mina dom här fem skoldagarna har varit helt okej men jag är så skoltrött, i onsdags var jag hemma för jag hade sån huvudvärk och mensvärk men hade jätte tråkigt... Det var nån dag jag var med lisa och emmeli först var vi ute och gick sen skulle vi gå sola men emmeli och lisa sola inte så jag fick göra det själv och bli brun ;)
Nu börjar sportlovet så jävla sköönt och slippa skola i en vecka iallafall ...
Idag så slutade vi kvart i tolv typ för första gången för vi hade ingen msk :) Jätte skönr sen gick jag till bibloteket i gnesta och lånade andra boken av Twilight , så när jag jag kom hem läste jag hur länge som helst men vill ju inte läsa för länge då tar ju boken slut xD och neej jag är ingen boknörd men de är bara att dom hära böckerna är så bra , Lääs dom seriöst :)
Imorn är de innebandy match.. TAGGAA TAGGA ;)
Skriver senare nån dag hur min helg har varit

Heej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0