16/2

Hej hej :)
Nu kommer det en liten uppdatering av min helg :)

Fredag började med skolan.. sen var man hemma tog det lugntför nån timme, jag hade planerat att de skulle vara fest men sen blev de så sent så de var ingen ide,jag som var så taggad  :) men istället var jag med vincent när han kom hem från sin match, vi kollade på film och hade myys, och tjocka i oss cocacola och chips :)

Lördag började att jag vakna upp med vincent ,sen var de frukost :) sen gick vincent ut och han kom in igen med en bukett röda rosor :) jag blev jätte glaad :) sen hade vincent match,jag visste inte om jag skulle kolla men sen så ändrade jag mig och åkte upp och kolla på matchen men dom förlorade med 8-9 "/ men men så vincent var ganska tjurig så då fick man passa sig hehe :) sen åt vi en underbar middag xD  NOT haha makaroner och köttbullar .. Mums.. Sen skulle vi till adam men som tur fick vi skjus av min syster och hennes kille, vem vill liksom gå i kalla kylan?...sen när vi kom till adam var ganska lugnt adam och några satt och drack lite.., sen blev de mera av en chill fest.. Alla drack och var glada xD sen blev det så sent och man var trött gick jag och vincent hem och sov hos min mamma  :)
Kvällen var mycket lyckad.. fast de var alla hjärtans dag, men behöver faktiskt inte vara med sin kille själv man kan ha de mysigt ändå :)

hej hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Party party gumman! ;)



Men nu tycker jag såhär att du borde ta dig tid att träffa mig någon gång mer än på tågen någon gång ibland :). Jag saknar dig! <33

2009-02-19 @ 16:42:58
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0