stressstresss


Jag har äntligen lagt mig i sängen,försöker stressa av lite med datan och musik. Så sköönt , jag har inte pluggat idag men kanske skulle ha behövt de men ne jag orkade  verkligen inte det så kanske får bli det imorn men jag vill ju träna imorn, det var ju så länge sen känns det som. Så ja ska nog träna lite så man får springa bort lite skit från kroppen eller haha det hjälper ju inte säkert men känner mig inte så lat då :) Men jag har ju studiedag imorn så kan nog plugga på dan..
Jobbet gick bra förutom att jag stressade hela tin så det kändes som allt bara blev fel, hoppas man inte får höra imorn då att alla saker ligger på helt fel ställen haha..
Känner att jag börjar blir trött så det är väl dags snart för att sova, har sovit dåligt dom senaste dagarna. Inte bra! men ska nog försöka sova ut imorn så jag är pigg och så till helgen  :)
Men God natt då folket och sov så gott, :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0