Lättskrämd


Alltså jag är nog den som blir mest lättskrämd, haha
Jag skulle lämna en sak till Nicklas, min systers kille, jag går som vanligt ner för trappan, jag tror att han står ute och väntar men ne han stod inne där nere precis vid dörren och vettskrämd blev jag eftersom jag inte såg han först, sen så står han där..jag började skrika haha medans han höll på dö av att skratt.. ahha det här har hänt några gånger innan men då har det inte varit nån jag känner utan grannarna, ja som vanligt när det händer börjar dom flesta skatta men jag tyckert inte det är så kul ahha :) För jag blir alltid så rädd..
Det är samma sak om jag jobbar och så står jag och packar bröd så ser jag inte att nån inte kommer in sen så när jag vänder mig då börjar ja skrika för jag blev så rädd, jag skämmer bort kunderna på de viset ahha nej skoja :)
Men de är ju något fel på mig för jag blir så lätt rädd :O

Men nu ska jag gå äta :)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0