jobbet o så


Kom hem fårn jobbet för en stund sen, det gick ju bra idag och jobba, det var inte så mycket folk, lagom liksom.. Det gillar jag, hatar när det kommer mycket folk.
Sen när jag skulle gå hem så kom jag inte ut, för min chef hade låst dörren, eftersom jag hatar och ha den dörren öppen för det kan ju komma in någon utan jag märker de så har alltid den dörren låst men sen så när jag skulle gå hem så kom jag inte ut, för nycklen fastnade så kunde inte vrida om, så blev fan livrädd, visste ju inte hur jag skulle göra först men sen så kom jag ju på att mamma väntade på mig så jag ringde henne så fick hon hämta min chef så han kunde låsa upp , sen så kundde jag komma ut :) haha tänk om inte min mamma inte hade väntat på mig,då vette tusan vad jag skulle göra.. Eftersom han inte har någon mobil så skulle ju inte få tag på han x) men nu ska jag byta om, som sagt äckliga jobb kläder på bilden så ska sätta på mig något annat :)
Och sen är det mat
Heejsålänge sötnosar


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sötnoos du är!!

2009-12-09 @ 20:04:27
Postat av: Gabriella

Sötnoos du är!!

2009-12-09 @ 20:05:08
URL: http://vackerflikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0