..


hejsansvejsan :)

kom hem från Emmeli för nån timme  sen. Har varit med pinglorna E E F , vi såg på film och åt massa chips med en god dipp, sen så blev det massa prat..
Som tur slapp jag gå hem själv, för emelie skulle också hem. Skulle aldrig ha vågat gått själv hem , det är så läskigt men aaa... ointressant.

Var i stockholm med F , skulle ju hitta något fint till nyår, men det tog ju sin lilla tid, och de var inte  den klänningen jag ville ha men den får helt enkelt duga. För alla klänningar var ju helt utsålda eller så var dom bara fula. Får väl försöka piffa upp med andra saker.. Men jag är alltid ute i sista sekunden så får väl skylla mig själv om jag inte hitta något fint.

Åhh nej, jag börjar få ont i halsmadlarna :(:( inte nu. hoppas jag blir frisk till nyår, annars dööör jag!
Men ska snart sova så vi ses :)
Ska försöka blogga lite oftare,hinner ju inte göra de så mycket nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0