Inget bara


Hejhej

Har inte haft tiden till att blogga :)
Gårdagens kväll var helt okej :) men brudarna gjorde kvällen allt mycket bättre.
Som tur så var inte jag med i garderob kaoset, för jag hämta mina saker lite innan de som tur var ;) medans emmeli o dom fick vänta hur länge som helst på deras saker men  tillsut så hittade dom de.
Sen så fick vi skujs hem, först så åkte vi till Sillekrog för att köpa lite nåt och äta.
Sen så åkte vi hem, man såg typ ingenting för det snöa så mycket.

Men nu sitter jag hemma hos pappa och inte gör något kul alls, väntar på att  Nicklas ska komma och hämta mig så jag får åka hem till mamma. 
Men nu så ska jag packa ner datan för han kommer väl snart :)
Så hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0