Do you remember


Men hejsan :)

Ligger i sängen och inte gör så mycket, ska snart sova för ska jobba imorn. Jag börjar klockan nio så det gäller att vara pigg , för det kommer väl vara troligtvis vara mycket och göra , packa bröd och så.  jag sluta halv två så jag hinner hem och kolla på kalle anka :)
Vilka ska kolla på kalle anka eller Anna ankas jul imorgon?
jag ska i allafall kolla på kalle anka, traditionen :)!
Det känns helt sjukt, imorgon är det jul och det känns inte som det.
Det har gått så fort de här året.

Just de, nu har jah städat mitt rum och jag hittar verkligen inte mina nya hörlurar, vad ledsen jag blir "/ Nu har jag inga hörlurar så kan inte lyssna på ipoden. Men jag måste köpa nya nu igen innan skolan börjar! Det är viktigt med musik,framför allt när man ska till skolan.

Det är blir kvällens sista inlägg!
Så sov så gott allesammans, nu så ska jag rulla täcket om mig så jag blir lite varm!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0