Härliga utgångar!

Vaknade för en stund sen, känner mig pigg jämnför igår. Då var jag helt död efter utgången i nypan, men idag känner jag mig lite bättre och är piggare. Så nu ska jag äta en sen frukost, efter det blir de att städa rummet. Och det behövs haha.
Båda utgångarna var jätte roliga, det var mycket folk båda dagarna. Vet inte vilket jag föredrar mest men jag gillar både nypan och södertälje .Två härliga utgångar!
Imorgon börjar min praktik, ska vara på Södertälje sjukhus på avdelning 20. Jag ska vara där imorgon halv två och mitt tåg går elva. Kul att man är framme två och en halv timma innan. Skit kul!
Men nu ska jag äta lite fruskot
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0