godmorgon

Vaknade nyss, sov lite längre än vad jag skulle göra. Nu blir det frukost sen ska jag börja städa mitt rum eftersom jag inte hann göra det igår! Måste få koll på mina skolpapper och sånt. Men det är ganska skönt att jag ska ut på praktik på måndag i fem veckor! Sen ska jag tillbaka till skolan, inte så kul kanske. Men jag ska vara på Huddinge Karolinska på ortopeden. Som tur har jag en klasskompis som ska vara på samma avdelning. Och det är ju tur för då har man någon och gå äta lunch med och så! Ja just de, jag var ju tvungen och ringa till sjukhuset själv, gud vad nervös man var men det gick över. Så vi ska vara där på måndag mellan halv tre- tre. Då ska vi bara få info och schema osv, jag vill verkligen se schemat. Jag vill ju kunna jobba också för jag behöver verkligen det. Men nu kurrar min mage- frukost!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0