Duktig tjej!

Nu har jag pluggat och känner mig duktig hihi! Imorgon har vi match mot rockets och känner mig inte så taggad just nu men kommer bli det imorgon! Det ska bli så skönt och vara ledig imorgon, men mellan 10-12 ska jag provjobba på konsum. Så får se hur det går, ska lära mig kassan och så. För fram till juni så ska jag sluta jobba på humbles, jag har gjort mitt där. Men de är fyra månader kvar till dess så!
Men nu ska jag krypa ner i sängen, ensam "/ utan min älskling som jag saknar så himla mycket, det är så tråkigt och sova utan honom. Men förhoppningsvis efter studenten så kommer vi flytta ihop!
Fortsätt läs som ni gör så ska jag försöka hålla igång bloggen!
Godnatt, pusssssss
Saknar min snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0