Sovdags!


asså mamma och jag sitter i ett varsin med en varsin data, och vi skriver med varandra på facebook. Hon är störd måste jag säga! Jag hör hur hon sitter och skrattar för sig själv,då är man ju störd. Så när jag hör henne så börjar jag skratta,det smittar ju av sig.. Men som sagt skratt förlänger ju livet eller ? haha
Men ska snart stänga av och vika klart de sista kläderna och gå sova. Ska ju till skolan imorn så ska väl vara pigg så jag inte somnar på lektionerna.Som jag brukar.. Men är så himla trött på skolan nu ,vill bara ha sommarlov nu,men nästan hela sommarlovet består av bara jobb,massa pengaar! :)
Nehe sovdags nu då!
Får se om jag hinner blogga imorn,ska jobba och plugga. Men ska försöka slänga in ett inlägg!
Puss,God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0