Somliga går med trasiga skor


God morgon!

Jag missde mitt tåg som gick vid halv nio så det blir det att ta halv tio,men fick just veta att tågen är inställda så då blire och åka buss, som tar hur långt tid som möjligt och jag gillar verkligen inte att åka buss! Får hoppas att de går tåg ändå nu vid halv tio,det kanske har fixat sig,man kan ju alltid hoppas!
Är så trött på sl,alltid är det nåt som inte stämmer! Nu kommer jag komma ännu mer försent och de är ju inte bra,för måste gå på den lektionen för vi har prov på onsdag...
Är jätte seg,för är super trött. Jag är alltid trött oavsett om jag sover bra eller dåligt.

Min vecka ser ut såhär:

Måndag: skolan,jobba,plugga
Tisdag: skolan,plugga
Onsdag: prov i organisation&ledarskap och i samhälle,träna
Torsdag:jobba,plugga
Fredag:jobba, plugga
Lördag:jobba,gå på 18 års fest
Söndag: vila ut& plugga

Hela min vecka är proppfull,jag undrar hur jag ska orka med allt! Men de får helt enkelt gå! De enda roliga är väl lördagen haha!

Ska väl fixa de sista nu,fick ju lite längre tid nu så :)
Ha en bra dag,puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu toktaggar vi för lördag!!! ;)

2010-05-10 @ 10:22:51
URL: http://emelielevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0