skolaaaan


God morgon!

Sitter just nu i skolan och försöker arbeta med de svenska uppgifterna som skulle ha varit inne för ett tag sen men jag har varit slarvig och inte gjort dem innan. Men jag skulle ju ha egentligen börjar runt halv elva idag men ne så är man tvungen och åka tidigare till skolan bara för att man ska komplettera... Men ska väl försöka göra klart uppgifterna och sen lägga min i soffan och sova för är jätte trött och ont i huvudet och kanske köpa lite frukost? 
Mina planer för idag är att jobba direkt efter skolan sen så får vi se. Det blir en lugn kväll för det är imorn de är då det ska festas och dansa som bara den! 

Pussss

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0