Nehe god natt !


Hejhej.
Första och det sista inläggetför idag!
Kom in för ett tag sen, jag har varit ute med sötnosen Emelie. Vi pratade om massa och fikade lite. Skulle ha behövt pluggat men så det blev det inte. Men får göra de imorn i skolan istället.
Jag måste ju åka åtta tåget imorn för jag ska göra en komplettering vid halv nio, men när jag istället börjar vid elva, det SUGER verkligen! Men ska gå sova snart så jag inte är så himla trött imorn i skolan. Då kanske jag inte somnar på lektionerna som jag är expert på..
Men nehe , sova kanske.
Godnatt honey!
Pussss

Emelie babe<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Godnatt & tack för kvällen din lilla läckerbit! :)<3

2010-05-06 @ 23:22:43
URL: http://emelielevander.blogg.se/
Postat av: hanna

tack själv ;)<3

2010-05-06 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0