men hej


Hejhej!

Jag har nyss ätit mat och var tacos,som är så MUMS!
Har jobbat idag,det gick bra men var hur mycket folk som helst,fick nästan inte ens en stund och sätta mig ner. Så är helt slut nu. Men måste städa klart mitt rum så det blir lite finare.  Idag så har jag fixat lite och så, fixat så att jag har lagt mina viktiga papper i en pärm så jag håller reda på allt. Vuxenpoäng på mig där.. Hade inte så bra koll innan men nu har jag de så det känns ju skönt!

Igår så var jag med Emmeli,Emelie och frida hemma hos Emmeli,vi kollade på film och åt godsaker,och snackade skit :) Vi snackade om helgen,börjar bli grymt taggad nu! Men ska jobba till tre då på lördag så kommer känna mig lite stressad men det får gå.
Men ska städa klart nu,Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahhaha kurres igår haha ;) <3

2010-05-13 @ 20:28:15
URL: http://emelielevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0