helt utmattad


Hejhej!

Jag har inte orkat eller hunnit blogga..
igår så var jag på vårdcentralen och tog lite prover och undersökningar,för i söndags natt så vakande jag upp att hela min vänstersida var helt bortdomnad, till och med min tunga var bortdomand och sen efter det så fick jag en dunkade huvudvärk som forfarande inte har slutat men har minskat som tur är och flimmer som störde mina ögon.Så när jag vaknade igår så var jag helt matt i vänster sida,så då var det dax och ringa sjukvårdupplysningen, dom tyckte att jag skulle ha åkt in till akuten men så blev det inte utan vårdcentralen istället. Men dom hitta inge fel om det men dom hittade blåsljud på hjärtat istäället,så nu är det bara och vänta på att man ska få åka in på undersökningar om de. Men det behöver inte vara nån fara heller,man kan ha det utan och vara sjuk så oroar mig inte i onödan.
Så nu ska jag gå sova så jag inte är så trött imorn eftersom jag ska jobba.
God natt, puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

kryaaaa, hoppas det inte är nåt allvarligt <3 !!

2010-05-18 @ 23:46:42
URL: http://emelielevander.blogg.se/
Postat av: Hanna

ne då tror inte de är något allvarligt, men bäst och kolla<33

2010-05-19 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0