God naatt


nehe nu har jag kollat klart på grey´s så snart ska jag gå och lägga mig. Börjar bli super trött!
Jag har värsta panik inför lördagen för då kanske jag ska på 18 års fest och det är ett tema som är B,man ska alltså vara något på B och jag har haft några förslag ett tag nu men sen så såg jag att nån ska vara de som jag hade tänkt. Men jag vet inte än, men kanske blir det som jag tänkt iallafall.. Får se helt enkelt. man kommer ändå se olika ut fast man har samma grej som man ska vara !


Bild på me and my sis



Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: Tack så mycket :).

Jo jag såg det du måste ha råkat göra någonting :P. Mejla över lite bilder och ideer till mig så ska jag se vad jag kan ordna :D.

puss

2010-05-05 @ 22:30:59
URL: http://posebaby.blogg.se/
Postat av: Emelie

nu taggar vi för en galet kul helg!

2010-05-06 @ 23:03:22
Postat av: Hanna

självklart!

2010-05-06 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0