Valborg!

Hejhej!

Idag är det valborg och min kväll ser ut att först så  nu vid halv åtta drar jag till min pappa för att grilla och se majbrasa haha med farfar och pappa och med resten av dom som bor på simonsdal! Sen så när jag har varit där så ska jag glida ner till min systers lägenhet för att dricka lite och så med mina underbara vänner  som kommer hit. Vi ska ju ta de lite lungt,det är ju en dag imorn också :) Då ska vi fira min älskling och rasmus som har fyllt 18! Så då blir det röj! Och sen så blir det bästa förfesten här med dom bästa tjejerna innan vi drar till davva imorn :DSå idag så ska jag bara ta några cider och mysa med dom bästa! :D
Men nu så ska jag göra mig i ordning,känns som jag har massa och göra :)
Hej så länge
Hoppas ni haar en trevlig valborg så hörs vi imorn :D
Psusss
Suddig bild,jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0