puss


heejhej!
känner att jag är dålig på att uppdatera med massor av inlägg,men ska försöka bli lite bättre, har inte haft orken till att blogga men nu ska jag försöka komma ihåg att skriva!
Men jag är supertrött och ska snart gå och jobba,undra hur det ska gå? hoppas de inte är alls för mycket kunder..
Snart så ska jag väl börja åka moppe igen hahah så jag kan ta mig nån stans men de känns inte som jag ska åka moppe :s för de känns som jag är för gammal men jag vet inte.. Måste åka med moppen hela sommaren"/ eftersom jag fyller så sent annars så skulle jag liksom åka bil och ha körkort men det blir i höst sen då jävlar är jag på vägarna! haha..
Men slänger väl in ett inlägg ikväll efter jobbet, eller nåt!
*puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0