Gud jag bloggar!?


alltsååå gud vad jag är dålig på att blogga, känner mig verkligen kass haha. Jag glömmer bort bloggen lite då och då, så jag ska inte säga att jag ska börja skriva så ofta och så, sen så gör jag inte det. Utan jag ska blogga när jag hinner och känner för det,kan bli ofta eller inte, vad vet jag! :)
Men skoldagen gick ganska trött men är så trött på allt i skolan med prov och skit.. Har typ tre saker tills på fredag som jag inte orkar med. Så himla mycket och göra hela tin.
Men ska väl dra snart för ska gå jobba snart,börjar vid halv fyra. Fick lön igår och den är nästan slut för jag köpte presenter till älsklingen men det är han ju värd! :)
Kommer troligtvis blogga ikväll för våran tv funkar inte, vette tusan vad det är för fel.. Och jag kommer missa min älsklingsprogram Grey´s Anatomy "/. Kommer ju dö om jag missar de, måste hitta nån stans så jag kan kolla på det.
Men nehe nu ska jag dra
Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0