Gårdagen


Hejsan!

Igår så var jag i nyköping på en 18 års fest! Kvällen startade bra igår och fortsatte vara de tills klockan var runt ett då det blev bråk inne i lokalen, vincents klasskamrat fick ta smällar,jag åkte ner med han på golvet, trodde jag skulle få smällar men som tur så hjälpte frida mig där ifrån.. Skulle bli hämtad vid ett egentligen men så blev det inte. Så jag hade ingen aning vart jag skulle gå. Men sen så gick jag med Genna och Hampus, så vi kom typ 50 meter från träffen då kommer det tre killar och börjar bråka. Så jag fick panik och skulle springa tillbaka för att kolla om polisen var kvar vid träffen men det var den inte. Då gick jag tillbaka till Genna och Hampus så då var polisen där, som tur va. För fan för bråk, hatar dom som bråkar.  Eftersom jag inte hade nån stans och ta vägen så hände jag med dom till John, så fick vänta där tills Davva skulle komma och hämta mig. Men en halvtimma typ innan jag åkte hem så kom Elin och hennes kompis Lina så då lättade de lite. Men det var ändå trevligt hos John, vi satt och rökte vatten pipa eller aa Genna gjorde för det mesta de och sen var de två till som jag inte kommer ihåg namnet på. Men annars så var kvällen bra och mycket dansade blev det! ;)...  Så kom hem vid typ halv fyra eller nåt.
Oj ett långt inlägg.
Men puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0