fått tillbaka datorn!


Hejhej!
Nu har jag äntligen fått tillbaka min data, som sagt så var det inge fel på den utan det som behövdes var att installera om den,vilket dom gjorde.. Som kostade 500 kr som jag inte hade räknat med.. sen så informerade dom inte det helleer att det skulle kosta nåt och jag fattade ju inte heller att det skulle det..
Så nu kommer jag uppdatera mycket bättre, vet att ni har längtat haha!
Men igår så var det Emelies 18 års feest och den var grym. Mycket dansande blev det! Det jag kan säga var att kvällen var toppen!
Så nu sitter jag här hemma och är super trött verkligen, och det är ifk festen idag men jag ville inte gå sen så hade jag inte orkat,sitter nästan och sover här vid datorn så himla trött är jag!
Sen så ska jag på dop imorn så skönt och inte festa eller nåt innan då, måste ju upp tidigt och hjälpa syster med massa saker.. men nu så heej då! :)  slänger väl in en dagens sen, det var så länge sen!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0